1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2715967

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Om Ante, som många på FaceBook ville ha kvar, hade styrt skutan även kommande säsonger, skulle nog det varit prat om kval i stället.
Sen måste ju naturligtvis alla höja sig. Allt mellan plats 6- 10 är godkänt i min bok. T.o.m. Kimmo snackar väl om en mellansäsong? Vad som ska göra att en satsning sker 25-26 kan man undra?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Här är lite statistik på målvakterna i SHL den gångna säsongen. Goals saved above average (GSAA). Om en målis har plus visar det på fler räddningar än genomsnittet i ligan, minus är tvärtom. Juel har med detta mått bättre statistik än Johansson även om det är väldigt jämnt. De behöver dock båda höja sig rejält till nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer