OlliJanne: Vår sista träningsmatch är den 12e september , och campen startar den 18e september. Exakt hur lång campen är vet jag inte. Men jag litar på Timrå att det är 4 matcher han missar om han inte tar en plats där borta.
{10473}: ja jag litar också på att det är 4 matcher som gäller. Tror inte man skulle gått ut med den siffran annars. Reagerade mest på att deras camper är kortare än jag fått för mig
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer