Varför i hela friden är Oliver Kapanen reggad för en AHL-klubb?! AHL var ju ute ur bilden..
Inlägg: 2717326
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2024-25
angeroath: såg det jag med. Nu är det ändrat och står Timrå . Märkligt det här 😏
+ 6
Sv: Silly Season 2024-25
angeroath: han har inget envägskontrakt. Det är för AHL och NHL. Så antagligen räknas han som en AHLspelare som ska köra campen även fast det finns en klausul att han ska spela med Timrå säsong ett om han inte tar en plats i NHL.
+ 4