Det här var väl den minst överraskande nyheten sedan det blev klart att Nubbens tid i HV gick mot sitt slut? Timrå och Nubben sitter ihop med gummiband.
Vi får väl se hur det utvecklar sig. Det känns iaf bra att Kapanens sportchefsroll satt sig ordentligt. Hade Nubben kommit för ett år sen tror jag att det hade kunnat bli riktigt rörigt. Nu bör båda kunna hitta sina roller i hierarkin.
Men nog vore det extra fräscht om man hade tagit in ett spännande prospect på ass-sportchefsplatsen istället. Någon som passade in i klubbens framtidsvision och kunde förvalta Kapanens insatser mot det målet.
Jaja. Det är ändå skönt att Timrå fortsätter att vara Timrå. Ena handen på gasen, den andra slirar på handbromsen. Och Nubben sitter i höger framsäte, utan att hymla och hela den biten.
Välkommen hem, nubbs! Vi minns knappt att du varit borta.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Redan för ett halvår sedan……….: