+ 24
Inlägg: 2720042
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Smokey: Hoppas du gjorde denna tjänst mot ett motkrav?
Det första som skall visas på den där skärmen för att ingjuta mod i killlarna är Det sjunde inseglet!
Det första som skall visas på den där skärmen för att ingjuta mod i killlarna är Det sjunde inseglet!
+ 2
Därav jobbiga förseningar:(
Enligt schemat ska skärmen docka i Holland till veckan och passera lagret för vidare transport till Timrå den 20:e augusti.
Därefter tar det 6-10 dagar innan den landar i Timrå. Dugliga hantverkare med TIK-hjärta, står stand bye för att skruva upp den direkt.
När den sitter där, då kvistar jag upp och ser till att ledare och spelare kan använda den.