+ 9
Inlägg: 2720142
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
angeroath: Lars Nylin var det ja, är hans alias officiellt?
Vore bra om någon som han engagerade sig, för han har väl gjort saker för/med Timrå tidigare om jag minns rätt?
Vore bra om någon som han engagerade sig, för han har väl gjort saker för/med Timrå tidigare om jag minns rätt?
+ 2
Men du har helt rätt i att det är valberedningen som behöver uppdateras, för typ 10 år sedan men bättre sent än aldrig! ;)