+ 7
Inlägg: 2720163
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
angeroath: Kul att du kollade, synd att han tackade nej. Men han kanske har egna förslag på personer till valberedning och/eller styrelse?
Det är ju personer som/liknande Lars Nylin (bred erfarenhet från näringslivet med Timrå hjärta och helst bra nätverk) som vi behöver få in.
Det är ju personer som/liknande Lars Nylin (bred erfarenhet från näringslivet med Timrå hjärta och helst bra nätverk) som vi behöver få in.
Jag kollade dock med honom direkt och han tackade nej av främst geografiska skäl men blev väldigt glad över att bli påtänkt!