+ 8
Inlägg: 2721981
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Niklas Eriksson, Örebro
Det var en helt annan inställning och tävlingsintensitet i vårt lag. Sedan gör vi misstag där ute och kanske tappar någon puck här och där, men det kan vi leva med. Vi ville se en beteendeförändring framför allt och det fick vi. Det var bra, säger Eriksson.
Inte stora krav här inte!
Det var en helt annan inställning och tävlingsintensitet i vårt lag. Sedan gör vi misstag där ute och kanske tappar någon puck här och där, men det kan vi leva med. Vi ville se en beteendeförändring framför allt och det fick vi. Det var bra, säger Eriksson.
Inte stora krav här inte!
+ 5
Om alla är fulla blir det ju inget tjafs om parkeringen och trafiken från arenan heller, eftersom färre kommer ha bilen med sig... WIN, WIN, WIN