1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2722966

Sv: Försäsong 2024
Simmalugnt: då det ser bra ut är det inte en käft som har något att säga. för egen del tycker jag våran nya hockey är underhållande. hoppas den funkar i shl också.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2024
Öndulat: Precis så. Jag är ingen duvunge när det gäller att ge kritik. Men har lärt mig att inte dra för stora växlar av en försäsong. Speciellt inte efter 2 spelade försäsongsmatcher(som igår när domedagskänslan inbefann sig litegrann i boken här).

Är det nån gång jag tycker det är ok att använda ordet process(blev en aning uttjatat med Ante)
Så är det under försäsongen då just matcherna är till för att slipa på detaljer.

Sv: Försäsong 2024
Öndulat: det finns mycket kreativitet hos många!

Sv: Försäsong 2024
Öndulat: det går bra nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.