solbacken: Yes, nu när jag såg anmälningen så kan jag konstatera att det funkade för er redan igår :) Välkomna! Vidare information kommer vi att komma med på de kontaktuppgifter ni uppgett när vi är närmre datumet och vet om vi fyller bussen eller ej. Fortsätt gärna att tipsa dina Timråvänner om helgen i allmänhet och resan i synnerhet. :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Välkomna!
Vidare information kommer vi att komma med på de kontaktuppgifter ni uppgett när vi är närmre datumet och vet om vi fyller bussen eller ej.
Fortsätt gärna att tipsa dina Timråvänner om helgen i allmänhet och resan i synnerhet. :)