{297}: Hoppas att Lander har mer i sig, tycker att han ser otroligt seg ut.
Inlägg: 2725439
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2024
Nisse1: ”Hoppas att Lander har mer i sig, tycker att han ser otroligt seg ut.”
Jag vill ha Emil som 2a center och Lander som 3e. Emil har en större offensiv uppsida och Lander vore väl klippt å skuren för en 3e. Fokus på att stänga ner motståndarna och riva och slita.
Jag vill ha Emil som 2a center och Lander som 3e. Emil har en större offensiv uppsida och Lander vore väl klippt å skuren för en 3e. Fokus på att stänga ner motståndarna och riva och slita.
+ 1