Andersson: Ja Luleå bör ju vara ett av de lagen vi slåss om positioner i tabellen med. Har väl varit dem och Leksand vi bytt platser med de senaste säsongerna. Speciellt Leksand. Känns som mkt bra motstånda att avsluta försäsongen med. Tänk att till slut så landar nog ändå jag i att denna försäsong känns bättre sammansatt än de senaste två-tre åren.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tänk att till slut så landar nog ändå jag i att denna försäsong känns bättre sammansatt än de senaste två-tre åren.