1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2728138

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: nej, själva matchen drunknar lite bland andra hammarbyförluster man bevittnat på Hovet. Några minnesbilder som jag tror är från den matchen: en jävligt snygg lobbpassning av Huss (som ju spelade i Timrå första svängen den säsongen) till...kan det ha varit Jocke Nilsson? Mål blev det hursom.
Sen får jag för mig att Tony Skopac var irriterande bra i den matchen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Det måste varit Christer Jensens mål till 3-1, på pass från just Hussen (se fakta i länk nedan). Tony Skopac hade man väl smått förträngt, om ens kommit ihåg..? Namnet känns dock igen. Men ett mål och ett ass. från honom just den kvällen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer