1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2728647

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Då var vi ändå överlägsen seriesegrare 79/80 men baksmällan efter att ha ramlar ur finrummet var enorm publikmässigt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Det bör bli fullsatt på hemmapremiären. Räknar med att vi alla härinne ska gå… bortsett alla som bor längre ifrån än 20 mil.

Sv: Apropå nånting...
Greven: Bra där Fredrik Söderberg! Det är dags nu till nästa säsong att införa tallarna som på försäsongströjorna.

"Lyft tallarna på Timrås matchtröjor
10 september 2024 19:00

Frågan har engagerat supportrar i många år.

Ska tallarna få ta en mer central plats på Timrås matchtröja?

Det är hög tid för det.

I dag har de flesta SHL-lagen har sitt emblem på bröstet och det ser snyggt ut. Medan Timrå gömmer sina tallar på axlarna.
Det känns fel, klart tallarna ska fram igen och det finns historia i det också. I slutet av 60-talet fanns tallemblemet på bröstet på tröjorna.

Det kan tyckas som en struntsak, men jag tycker det är viktig viktig fråga.

Ett klubbmärke ska man vara stolt över
Uppladdat:

500x0-tallarna_0.jpeg


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer