1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2729871

Sv: Försäsong 2024
Öndulat: Rondell och Lytet hade kunnat passa bra i vår nya spelmodell tror jag. Det jag hoppas dock är att vår medelmåttiga och billigare backsida kommer vara bättre än de egentligen är för att alla 5 på plan vet vad dom ska göra nu. Tycker märka att alla köper nya systemet iallafall, vilket var uppenbart att alla inte gjorde ifjol

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2024
Hank: Känner mig mycket nöjd så här långt med Pilö o Nässen, byter ingen av dom mot Rindell. Tror faktiskt att Rindell skulle göra sig bättre som vinge.

Sv: Försäsong 2024
Hank: Så länge vi lyckas spela kompakt med alla 5 behöver vi inte ha dom mest namnkunniga spelare på backen. Tyckte laget var extremt långt långa stunder ifjol. Öppen gata i mittzon där backarna sällan stod upp på blå. Sen tror jag vi kommer få se betydligt färre matcher där vi inte alls är redo från start också, vilket var ett stort problem.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer