Tom Topp: jag tror att det kommer krävas oerhört mkt av motståndarna för att ta poäng i SCA arena. Det känns som att Olli bygger upp mycket stolthet i att få sätta på sig tröjan och spela för klubben.
Cobbel: det är det som jag också hoppas på! Det har varit mellanmjölk alldeles för länge nu i våran borg! Nä det ska vara hembränt och Cola, blandat av Småland! 💪
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det känns som att Olli bygger upp mycket stolthet i att få sätta på sig tröjan och spela för klubben.