1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614714 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2731407

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Eftersom jag inte är på X så vet jag inte hur han uttryckt sig. Men har han verkligen uppgett att han har källor som tvärsäkert säger att OK kommer tillbaka? Det låter ju helt verklighetsfrånvänt, vilka kan ha sån insyn? Det vet väl inte ens ytterst ansvariga i Montreal i dagsläget. Eller k a n han ha skrivit att han vet att Montreal är trygga med att låta OK göra ett år i Timrå, att de t.o.m ser det som positivt, och att det ska väldigt mycket till för att han plockas över redan i år? Nåt i den stilen? För det låter ju betydligt troligare och nåt man även utan superkällor kan räkna ut

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag är inte heller inne på X, men det du skriver är väl vad jag också har målat upp för mitt inre. Kapanen är ung och lovande, men långt ifrån någon färdig NHL spelare.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Bedöm själv!
Uppladdat:

500x0-skarmbild-2024-09-20-141756.png


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.