eltifoso: Då får du nog bredda dina vyer litegrann. Luleå klara favoriter sett till vad folk utifrån tycker. Vi är tippade på nedre halvan av den stora majoriteten och folk är väldigt frågande till Jokinen, vilket jag kan köpa att folk är.
Men såklart folk här inne är positiva utifrån vad vi fått upplevt under försäsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men såklart folk här inne är positiva utifrån vad vi fått upplevt under försäsongen.