Zäta75: " Även om Luleå brukar spela tråkigt så tror jag att det kommer att bli en rolig match att se med fart framåt från Timrå och mycket målchanser. Kommer bli stor underhållning både hoppas och tror jag. " Nog för att de spelar tråkigt men jag stör mig mest på att det är en simklubb, å andra sidan kanske det förklarar namnet på hallen. Delfiner har ju en himla tendens att dyka.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
"
Även om Luleå brukar spela tråkigt så tror jag att det kommer att bli en rolig match att se med fart framåt från Timrå och mycket målchanser. Kommer bli stor underhållning både hoppas och tror jag.
"
Nog för att de spelar tråkigt men jag stör mig mest på att det är en simklubb, å andra sidan kanske det förklarar namnet på hallen. Delfiner har ju en himla tendens att dyka.