Tom Topp: Premiär är ju alltid spännande och ovissa och den här säsongen med extra stora förväntningar från många håll. Utan att ta udden av entusiasmen, så här timmarna innan nedsläpp, så ska vi inte dra för stora slutsatser efter en omgång oavsett spel och resultat, bra som dåligt.
Vad jag dock förväntar mig(kräver) är att vi får se en god inställning från samtliga rödvita aktörer.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer