+ 1
Inlägg: 2733109
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
sargad: Jag tycker nog att det är mycket som faktiskt ser bra ut. Vanligtvis vinner man matcher när man bara släpper in två mål.
Att energin är slut i tredje är oroande och avsaknaden av spets.
Att energin är slut i tredje är oroande och avsaknaden av spets.
+ 3
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
sargad: Medgångs jubel o smguld fest när vi vinner nästa då? Så melodin brukar gå
+ 3
Erixon.. njaee. Har kvar att bevisa.
Lander borta också... kvalspel!?
(Vilket j×÷÷ inlägg av en som sa att ta det lugnt med hyllning/sågning efter en match ;-)