OlliJanne: Håller med 100% apropå skärpa, beslutsamhet och kvalitet i sista passet och i avslut. Laginsatsen var i mina ögon helt Ok första 2 perioderna MEN till syvende och sist är det indivuella spelares skicklighet och inställning som gör assist och mål. För att uttrycka sig lite humoristiskt men med en allvarsam underton: Har någon någonsin sett "Svenne Spelsystem" toppa poängligor? Inte jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Laginsatsen var i mina ögon helt Ok första 2 perioderna MEN till syvende och sist är det indivuella spelares skicklighet och inställning som gör assist och mål.
För att uttrycka sig lite humoristiskt men med en allvarsam underton: Har någon någonsin sett "Svenne Spelsystem" toppa poängligor? Inte jag.