+ 8
Inlägg: 2733779
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Joslan00: Är det någon som såg hela matchen mot Luleå som kan besvara nedan fråga?
Jag såg bara delar av matchen men min bild var att våra ledande spelare (Hållander och kanske Pääjärvi undantagna) inte visade vägen.
Av det jag såg tycke jag att exempelvis Eisenmenger och Lundmark var mer vägledande.
Jag såg bara delar av matchen men min bild var att våra ledande spelare (Hållander och kanske Pääjärvi undantagna) inte visade vägen.
Av det jag såg tycke jag att exempelvis Eisenmenger och Lundmark var mer vägledande.
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2024-09-21
Joslan00: ja en förlust i omgång 1 är väl inte hela världen men jag tror det som stressar upp vissa av oss är att mönstret i den matchen var lite väl likt de mindre bra matcherna i slutet av förra säsongen. Ny tränare men samma ineffektiva forwards.
THIS IS FUCKING SHL och de få chanser man får måste sitta. Ante verkar ju ha "satt defensiven" så nu är det upp till Olli att även sätta offensiven.
THIS IS FUCKING SHL och de få chanser man får måste sitta. Ante verkar ju ha "satt defensiven" så nu är det upp till Olli att även sätta offensiven.
+ 2
Titta på videos och åtgärda bristerna sedan fortsätta processen.
Det kommer bli bra tillslut. Tror på Ollis syn på hur hockey ska spelas.