+ 1
Inlägg: 2734207
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Vi får komma ihåg också att Montreal har många centrar på kontrakt redan
+ 7
Det är ju nästan ett manus som skrivet en Timråsupporter.
Att vårat bästa nyförvärv inte kommer ha spelat en seriematch när det summeras.
Blir han kvar i Montreal så måste det ageras illa kvickt. Men inte jättemysigt läge med vår ekonomi och att både Hv och Rögle verkar jaga center med sina skadebekymmer i truppen.