Knylan: Den där osäkerheten innan nåt har satt sig. Timrå genomgår ju en större förändring än de flesta andra SHL-lag, trots allt. Om det går dåligt idag ska jag ha tålamod. Går det bra ska jag glädjas. Får se om det håller. Trevlig matchdag, hörni!
Knylan: Ja det viktigaste idag är att hålla nollan de första fem. Och att ta 3p såklart. Vi får hoppas att de kör kedjorna som var på träningen och att de fungerar bra. Tycker det ser bra ut på papperet iaf. Den gamla succekedjan från ifjol bl.a förstakedjan med Wedin Lander Hållander. Och Hartmann i andra med Dahlen och Pettersson.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer