1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 273681

Jag ger upp, kval nästa säsong
50% får inte förnyat förtroende.
Klubbdirektören kliver av. ( Personlig orak, ja just de ( c : )
Nytt extra Årsmöte. (Skall resten av styrelsen avgå ?)
Hallbygge med finansiella problem. ( Inga Eu pengar?)
Strul med EU ansökningar. ( Oruttinerat)
Startande av nått konstigt Bolag som skall äga hallen. ( Vem äger ?
Fortfarande inte klart med varken lag eller pengar till hall.
( När skall korthuset falla ? )

Håller "vi" på att göra en Linkping ?

Nu lär jag få mina fiskar varma?
Men ser man inte skogen för alla träd , då må de va så.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer