Helg Ernest: Men lugn nu..... varför denna överdrivna oro?... vi var extremt oroliga o negativa när värvningarna dök upp förra sommaren o sen vad som hände..... visst.... möjligt att laget inte blir lika bra som i fjol men slutspelslag har vi nog likförbannat ändå utan problem.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men lugn nu..... varför denna överdrivna oro?... vi var extremt oroliga o negativa när värvningarna dök upp förra sommaren o sen vad som hände..... visst.... möjligt att laget inte blir lika bra som i fjol men slutspelslag har vi nog likförbannat ändå utan problem.