Varför inte ge upp allihop? Spelare, ledare o supporters? Varför utsätta sig för en sån här pina, rena dyngan alltihop! 50% av laget får tydligen inte vara kvar o in kommer dagmammegruppen med hink o spade o tummen i mun.
Varför är vi så dåliga redan nu innan vi spelat? Varför är inte Brynäs ens i närheten att vara så dåliga som vi är på papperet? Jo därför dom har det ännu sämre än vi tex.
Nä, låtom oss lägga oss ner o dö en seg död fram tills i höst! Kvalet hägrar tydligen, that´s life! Vi är Timrå IK!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Varför utsätta sig för en sån här pina, rena dyngan alltihop!
50% av laget får tydligen inte vara kvar o in kommer dagmammegruppen med hink o spade o tummen i mun.
Varför är vi så dåliga redan nu innan vi spelat? Varför är inte Brynäs ens i närheten att vara så dåliga som vi är på papperet? Jo därför dom har det ännu sämre än vi tex.
Nä, låtom oss lägga oss ner o dö en seg död fram tills i höst!
Kvalet hägrar tydligen, that´s life!
Vi är Timrå IK!