1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2739537

Sv: Apropå nånting...
Bätte period men vi är fortfarande för mycket ute i sarghörnen i anfallszon, vi behöver komma in mer på kassen. Vi behöver upp några snäpp inför 3:e.

Hörde man rätt inför matchen men sade Jokinen:

”Planen jag gjorde i somras är inte giltig längre” ?

Får hoppas det enbart gäller på bortais, vill fortfarande se att vi är offensiva på på hemmaplan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ser ut att vara överraskande mycket sålt till torsdag. Inte jättemånga sittplatser kvar och när Timrå öppnat upp de 3 översta raderna på kortsidan bruket det betyda att det blir väldigt mycket folk. Den såg jag inte komma, 2 dagar innan ett derby. Kul om det blir en bra bit över 5000 även mot Växjö!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...