Söderöver: Tycker ändå jag ser förändring i coachningen, värdelös första period men förändrad matchbild i andra och tredje, Hoppas det håller i sig. Känns som det blev lättare hängskallar ifjol
Hank: Härligt med första bortasegern, får gärna komma flera. Bra coachat från period 2 och genom hela matchen. Och att vi får ett matchavgörande slumpmål. När hände det senast? =)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...