1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 274074

Sv: das Boot
Helg Ernest: Då har vi olika åsikter angående Åkerblom. Jag tycker inte han är värd särbehandling och ska få kunna träna som han vill. Timrå IK är i första hand ett LAG. Då tränar man som ett LAG också.

Vad i hela friden är du inte förstår med att Fredrik Andersson har bestämt sig för att lägga skridskorna på hyllan? Han kan vara mer än nöjd med sin långa och framgångsrika karriär. Vaddå han finns kvar i kansliet? Varför skulle han inte kunna göra det? Vad har det med att han lagt av att göra?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.