1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 274097

Sv: das Boot
Jimmy: Jo, jag kollade idag och han verkar ha en tjänst på kansliet. Han skulle ju flytta hem till Ö-vik ?
Men han kanske tog sitt förnuft till fånga ( c :
Visst kommer man att sakna honom.
Han var väll en av de mest utvisade i hela ES för miss conduct ?

Visst är Freddan en förlust moraliskt sett.
Men han deltog ju inte i spelet "Fysiskt" ( c :
Så honom måste det ju gå att ersätta om man bortser från
hans peppning av laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.