1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 274098

Sv: das Boot
Helg Ernest:

Näe Caselståhl har ingen dotter i Gävle. Det har du helt rätt i. Han är dock född, uppvuxen och Hockeyfostrad i Gävle. Men han valde fortfarande att lämna Timrå. Hur du kan få att det är Timrås fel får du gärna förklara. Han blev ju erbjuden kontrakt men valde Brynäs.

Henrik Eriksson och Patrik Wallenberg är de enda som hittils som inte blivit erbjudna kontrakt. Det är på grund av att vi värvat killar med samma klass men med bättre poyential på deras positioner i stället.

Kan du förstå detta nu eller måste jag ta det ytterliggare några gånger?

Vi har en del att värva ja. Men hade vi fått behålla de vi velat hade laget varit så gott som klart idag. Ersättare till de som lämnat kommer att komma var så säker.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.