1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 274116

Sv: das Boot
Dream Team: Jamenvisst är det kuligare även om en del blir fel!
Skulle vi vänta på att allt blir rätt blir vi ju inte meteorologer utan patologer, och hur kul är det!

Friman SR: det kan vara kuligare att scrolla sej förbi inlägg än att skriva inlägg där man gnäller över att man måste scrolla sej förbi...ja, ungefär! Du verkar läsa mer än du skriver. Helg Ernest använder rättmätigt sin penna till att tycka vad fan han vill. Gör du detsamma, eller scrolla sorgligt vidare. Jag har aldrig behövt spola förbi dina inlägg. Beror det på att dom är jävligt bra eller bara sällsynta?

(förlåt min tidigare kritik, Earnie, men dina inlägg tenderar ju ibland att bli svårscrollade! Men jag försvarar din rätt att skriva dom, och min rätt att bråka på dom!)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.