Ifrågasatt nyförvärv, har fått sparsamt med speltid och gör igår sin bästa match för Timrå och blir då allvarligt skadad.
Jäkligt tråkigt, jag hoppas att han snart är tillbaka!
En liten ljusstrimma i mörkret tycker jag dock Rönnelöws debut var. Jag kommer särskilt komma ihåg när han gav Sylt-egård en ansikstsmassage framför egen kasse. Det värmde inte bara Sylt-egård utan även mitt hjärta att han stod upp för sig själv och laget på det sättet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ifrågasatt nyförvärv, har fått sparsamt med speltid och gör igår sin bästa match för Timrå och blir då allvarligt skadad.
Jäkligt tråkigt, jag hoppas att han snart är tillbaka!
En liten ljusstrimma i mörkret tycker jag dock Rönnelöws debut var. Jag kommer särskilt komma ihåg när han gav Sylt-egård en ansikstsmassage framför egen kasse. Det värmde inte bara Sylt-egård utan även mitt hjärta att han stod upp för sig själv och laget på det sättet.