1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2744438

Sv: Apropå nånting...
Dutten: Tycker Anton Lundmark varit väl så stark som Lundin var. Och passar i det nya spelet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Isstadion: ja inte sitter man och saknar Lundin och E Andersson direkt. De luckorna fyllde vi bra. Kapanen hade varit en grym ersättare istället för Hanzl. Jag säller mig gärna till hyllningskören gällande alla matcher efter FBK matchen men ska vi gå riktigt långt behöver vi en center och en back. Frågan är hur länge vi kan vänta? Ju längre vi kan vänta ju mer pengar har vi kanske att plocka från den övre hyllan


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.