OlliJanne: Vi kan vänta fram tills december/januari iaf om vi inte får fler skador
Inlägg: 2744571
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Gamla klipp I väntan på nya.nnyoutube.com/clip/Ugkxiad934-Pez1OiiewtE94VZZQEzdJ9S0Q?si=QGeKhZBKEBhdJHjk
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Skador kommer ni få nu när ni inte var snälla med MoDo. Nu blir det VooDoo! Äh, skönt för er att laget levererar tidigt på säsongen.
+ 3