1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2745004

Sv: Apropå nånting...
Dä ä ju iallafall spelledigt å lillörta så en stänkare kann mann väll få ta ikväll?
Sitt å fundera på morgondagen. Bolage öppna kl 10 å dä ha vi checkat av.
Dä bli ingen lätt match I Cloetta imorgon!
Vi bruk ha svårt i den skithallen när vi ska behöv stå mä deras jävla folk brevi sä?
Nä om 24 timmar ä vi nära avspark!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar så ladd vi tusen till imorgon!!!🥳🥳🥳
IN FUCKING LINKÖPING FACE IMORGON 💪💪💪
HALLELUJA 🙏🙏🙏
Uppladdat:

500x0-fbimg1723216504114_0.jpg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Det säger kanske nånting om nånting att Jukurit är dyngsist i Liiga just den här säsongen..
Jokinen kanske hade en viss impact på det laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...