{469}: Det är därför dom är fyra domherrar. Det jag generellt saknar mest hos rättsskiparna är ett hyfsat spelsinne. Med ett sånt kan många felaktiga domslut avvärjas.
Men domarkåren är oantastlig och det går aldrig att föra en dialog ens mellan matcher så det finns inte mycket hopp om bättring.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det jag generellt saknar mest hos rättsskiparna är ett hyfsat spelsinne. Med ett sånt kan många felaktiga domslut avvärjas.
Men domarkåren är oantastlig och det går aldrig att föra en dialog ens mellan matcher så det finns inte mycket hopp om bättring.
Det är rätt tragiskt tycker jag.