{469}: Förövrigt så kan man ju inte annat än mysa som Timråit just nu. Sen Jokinen kom in så känns det som vi är SHLs rock n roll lag just nu aom är på allas läppar. Att vi spelar attraktiv hockey är ju en del av det. Man tycker ju vi hyllas i var och varannan gockeyood man lyssnat på!
Förhoppningsvis är detta något som gör att vi kommer vra en attraktiv klubb för spelare att komma till. Både talanger till hockeygym och mer "egablerade" spetsspelare!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Förhoppningsvis är detta något som gör att vi kommer vra en attraktiv klubb för spelare att komma till. Både talanger till hockeygym och mer "egablerade" spetsspelare!
Framtiden känns ljus! 😊