bar mofftak: Japp, hjälper inte heller att Hartmann ser ut att ha det kämpigt att hålla tempot och spelar top6, vi är väldigt tunna i toppen just nu med både Dahlen borta och att vi inte har våran tilltänka 1a center
Två hårt jobbande lag onekligen, men perioden klart till Frölunda. 13-3 i skott men vi håller dom ändå på rätt sida tycker jag. Vi måste däremot orka upp i offensiven. För lite tid i anfallszon denna period. Men 1–1 hade vi tagit på förhand. Hållander o co måste upp ett snäpp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer