Hade jag spelat på oddset skulle jag lassa in 500 på Frölunda nu. Riktigt tung andra. Vi får inte alls till det där höga försvarsspelet. Mellis, sen dålig positionering och lång tid i egen zon. Förlorar alldeles för många närkamper också.
Kortare byten och upp med intensiteten. Annars har vi en snöbolls chans i helvetet att få med oss poäng.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi får inte alls till det där höga försvarsspelet. Mellis, sen dålig positionering och lång tid i egen zon.
Förlorar alldeles för många närkamper också.
Kortare byten och upp med intensiteten. Annars har vi en snöbolls chans i helvetet att få med oss poäng.
Kom igen Timrå!