Kulltorp: Nej, dey kändes energilöst. Det blir ju också en prövitid för laget framöver. Det man lite fasat för. En skadekänslig och skadebenägen trupp. Hur kommer de kumna möta upp att spela högintensiv hockey?
Visst att man kan leva lite på energi på hemmais. Men vi har rätt tufft schema framöver med många bortamatcher.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst att man kan leva lite på energi på hemmais. Men vi har rätt tufft schema framöver med många bortamatcher.