Ju fler matcher vi spelar på kort folk ju mer utslitna blir vi med detta spelsätt. Åka till Jönköping och spela defensivt hela matchen och gå på kontringar? Strömberg får bara inte vara borta länge…
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Wedin - Lander - Hållander
Walli - Pettersson - Pääjärvi
Johansson - Eisenmenger - Lundmark
Sagranden - Boyce - Bergendahl
Forsmark - Svensson
Eronen - Nässen
Rönnelöw - ?
Ju fler matcher vi spelar på kort folk ju mer utslitna blir vi med detta spelsätt. Åka till Jönköping och spela defensivt hela matchen och gå på kontringar? Strömberg får bara inte vara borta länge…
En back måste in nu. Går inte vänta längre.