Andersson: Synd att Andersson indirekt var orsaken. Men sånt som händer.
Inlägg: 2753216
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Seger i morgon, annars är vi inget bra lag. Det säger Olli iaf.
Feel no pressure
Feel no pressure
+ 2