Tråkiga nyheter. RIP DJ Hemp. Maken till dedikerad supporter. Han har bidragit med humor, svärta, initierat på TIK:s samt GIF Sundsvalls respektive forum sedan urminnes tid. Ha det så gott Henrik.
Jollybob: Oj, mycket sorgligt! Har haft förmånen att träffa honom en gång för många år sedan. Han åkte med mig till en hemmamatch, det var just innan han flyttade till skåne och han bodde nånstans i Skönsberg/Haga. Jag tror han brottades med rätt mycket inre demoner, han var ganska öppen med det 💔
Jollybob: Väldigt tråkiga nyheter. Han var som sagt dedikerad, varm och rolig i sina toppar. Hoppas att han äntligen fått lugn och ro i själen. Vila i frid kompis.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer