Enormt imponerande insats! Helvete, så man fick slita i defensiven. Tycker att HV spelade rätt bra. Wedin tungan på vågen framåt. Han är riktigt bra just nu, kul att han fick utdelning. Ständigt aktiv, ett jävla driv.
Pjuh! Jag är fan småsvettig. Tar av mig min imaginära hatt, häller upp en stänkare, myser åt tre bortapoäng och spelar fickpingis medans jag kollar in tabellen. Vi är med, pöjkar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Wedin tungan på vågen framåt. Han är riktigt bra just nu, kul att han fick utdelning. Ständigt aktiv, ett jävla driv.
Pjuh! Jag är fan småsvettig. Tar av mig min imaginära hatt, häller upp en stänkare, myser åt tre bortapoäng och spelar fickpingis medans jag kollar in tabellen. Vi är med, pöjkar!
Hockey ÄR en underbar sport!!!1