Herminator: Jag tänker mer att något lag vill ta över eller allt man bryter gemensamt. För nästa säsong så bör ju Erixon fatta själv att han inte tar en plats på 7 backar. Vill han vara 8e back och sitta på läktaren? Han kanske är nöjd med det. Men förmodligen inte.
Eronen, Nässen, Strömberg, Svensson, Forsmark, Pilö går alla tydligt före Erixon. Sen om Rönnelöw fortsätter utvecklas så går även han före till slut.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...