{10473}: Du verkar helt tappad! Tror du något annat lag vill ha Erixon och ta över hans lön? Tror du att han kommer att tacka nej till sin lön och lämna frivilligt? Du är hopplöst naiv, är du en "färsking" på hockey? Innan du är arrogant, ta reda på fakta!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tror du något annat lag vill ha Erixon och ta över hans lön?
Tror du att han kommer att tacka nej till sin lön och lämna frivilligt?
Du är hopplöst naiv, är du en "färsking" på hockey?
Innan du är arrogant, ta reda på fakta!