{10473}: Vet inte om det var i en artikel eller på det var i Sanny och Svensson podden där det sas att Örebro har lagt 8 miljoner på att lösa ut kontrakt inför den här säsongen, låter det som en bra lösning?
KniveN: Det låter som en dålig lösning. Varför skulle tycka att det är en bra lösning haha? Det finns väl andra exempel som är bättre lösningar, men du väljer att ta det värsta exemplet? Nästan så att folk misstolkar med flit vad jag menar. Eller bara spelar dum.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...